עמוד הבית בית בכפר > מאמרים לבני הגיל השלישי > לראשונה בישראל – דיור מוגן ליסינג: שיטת הליסינג של הדיור המוגן

לראשונה בישראל – דיור מוגן ליסינג: שיטת הליסינג של הדיור המוגן

מעבר לדיור מוגן יכול לעיתים להיות מרתיע. בעיקר בשל העובדה שלא פשוט לגייס את ההון הראשוני המאפשר את המעבר, ובמקביל לשלם את דמי האחזקה הנהוגים בכל בתי הדיור המוגן. שיטת דיור מוגן ליסינג המהפכנית של רשת בית בכפר מאפשרת לכם ליהנות מכל העולמות. גם לשמור על הבית שלכם ובמקביל להשכיר אותו ולהיעזר בדמי השכירות על מנת לממן את המגורים בדיור המוגן.

 

דיור מוגן ליסינג
צילום: בית בכפר, רשת דיור מוגן בפריסה ארצית

 

יוקר המחיה משפיע גם על הגיל השלישי. לצערנו, לרוב האנשים אין את היכולת לממן מגורים בדיור מוגן יוקרתי. רשת בית בכפר מציעה פתרון מהפכני שיאפשר לכם לשדרג את רמת חייכם בסביבת המגורים הטובה ביותר עבורכם, מבלי לקחת סיכונים או החלטות הרות גורל, כמו למכור את הבית שלכם - הכירו את דיור מוגן ליסינג.

אתם לא חייבים לשלם פיקדון מראש!
רוב בני הגיל השלישי אשר מעוניינים לעבור לדיור מוגן נאלצים למכור את ביתם על מנת לגייס את סכום הפיקדון הנדרש על מנת לעבור ולעמוד במחירי דיור מוגן. בית בכפר פיתחה שיטה אשר מסייעת לאלו המעוניינים לא למכור את הבית ובכל זאת לעבור לדיור מוגן - דיור מוגן ליסינג.

בשיטת הליסינג תשלמו דמי שכירות חודשיים עבור דירה בדיור המוגן ועבור כלל השירותים הנלווים שמציעה הרשת. על מנת לממן את המגורים, תוכלו להשכיר את ביתכם ולהיעזר בדמי השכירות על מנת לשלם את דמי השכירות בדיור המוגן.

דיור מוגן ליסינג
צילום: בית בכפר, רשת דיור מוגן בפריסה ארצית

תוכלו לשמור על הבית שלכם
אחת ההתלבטויות העיקריות של דיירי הדיור המוגן היא האם למכור את הבית הנוכחי לטובת מגורים בדיור מוגן. ומה יקרה אם המגורים בדיור המוגן לא יתאימו לסגנון החיים שלנו? מבחינה זו, שיטת דיור מוגן ליסינג מאפשרת שקט נפשי וביטחון. תמיד תוכלו להפסיק את חוזה ההתקשרות עם בית בכפר ולשוב לגור בביתכם, במידה ותחפצו בכך. שיטת הליסינג מפחיתה בעשרות מונים את תחושת לקיחת הסיכון הכרוכה במעבר לדיור המוגן.

בדומה לשיטות מימון אחרות, שיטת הליסינג באה לאפשר לרכוש שירות מבלי להצטרך לגייס הון .

משכירים את הבית ומרוויחים פעמיים:

אלו שישכירו את ביתם יוכלו להרוויח פעמיים!

1. תנאי מגורים איכותיים ברשת הדיור המוגן הטובה ביותר בישראל, אתם מוזמנים לבדוק אותנו בעניין זה.
2. שמירה על הנכס המשפחתי ושמירה על הערך שלו, מבלי להתחייב, תוך שמירה על האפשרות לחזור לסביבה המוכרת.

שיטה פשוטה והוגנת!

דיור מוגן ליסינג של בית בכפר היא שיטה פשוטה והוגנת, המעניקה לכם הזדמנות אמיתית להכיר מקרוב את שירותי רשת בית בכפר, ולבחון עד כמה אנחנו מתאימים לכם. ובעיקר, שיטת הליסינג מאפשרת לכם לקחת החלטה חשובה שתבטיח את איכות חייכם בעתיד תוך ביטול החששות שמא עשיתם צעד לא נכון, שאולי תתחרטו עליו בעתיד. אנו מזמינים אתכם להצטרף אל מאות הדיירים המרוצים של הרשת. צרו איתנו קשר עוד היום וקבעו פגישת ייעוץ.

 

דיור מוגן ליסינג
צילום: בית בכפר, רשת דיור מוגן בפריסה ארצית
בניית אתרים | חווית משתמש | פיתוח תוכנה